Biuro rachunkowe PROFINIKS Warszawa Białołęka dojazd do klienta kompleksowe usługi księgowe niskie ceny księgowość białołęka
Nawigacja
Strona Główna
Kontakt
Cennik usług
Artykuły (198)
News (388)
Ekipa Profiniks
Praca w biurze rachunkowym
FAQ (118)
Forum (2)
Ciekawe linki (29)
Szukaj

Wymiana linków
Wymiana linkami
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 329
Najnowszy Użytkownik: vygrasuxym
Wysoka jakość usług
Made with GlitterPhoto.net
Panorama Firm

Jesteśmy także na:

Panorama Firm – Odkrywaj blisko. Szukaj lokalnie.
Witamy

Biuro rachunkowe ProFiniKs

Profesjonalne usługi finansowo - księgowe dla Twojej firmy




W biurze rachunkowym Profiniks kładziemy duży nacisk na to, aby nasze usługi były świadczone w sposób profesjonalny, a zarazem przyjazny dla klienta.

Zaufały nam zarówno osoby posiadające jednoosobowe działalności gospodarcze, jak i prowadzące pełną księgowość spółki kapitałowe.

Ofertę naszego biura adresujemy do osób, które chcą skoncentrować się na dynamicznym rozwoju swojej firmy, jednocześnie powierzając sprawy podatkowo-księgowe godnemu zaufania partnerowi.

Staramy się maksymalnie Państwa odciążyć, zapewniając kompleksowość obsługi księgowej, podatkowej i kadrowej.



ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY - dane kontaktowe w zakładce "Kontakt".

Szczegółowa oferta znajduje się w zakładce "Cennik usług".



Świadczone usługi:

  • zakładanie działalności gospodarczej/spółki;
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość) albo podatkowej księgi przychodów i rozchodów, a dla ryczałtowców - ewidencji przychodów;
  • prowadzenie ewidencji do celów podatku VAT;
  • rozliczanie w zakresie podatku dochodowego i VAT;
  • wypełnianie niezbędnych deklaracji podatkowych i sprawozdawczych, oraz dostarczenie ich do odpowiednich urzędów;
  • prowadzenie akt osobowych pracowników;
  • profesjonalna obsługa płac i rozliczeń z ZUS;
  • sporządzanie sprawozdań finansowych;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz ewidencji wyposażenia.


Dodatkowe atuty firmy:

Niskie ceny

Pomoc w szukaniu oszczędności rachunkowo-podatkowych

Kompleksowe usługi (księgowość, ZUS, VAT, CIT, PIT)

Przy długotrwałej współpracy, bezpłatna pomoc w założeniu firmy




Potwierdzeniem uprawnień jest wydany przez Ministra Finansów certyfikat uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Firma jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej.




Miejscowości i ulice zlokalizowane blisko biura rachunkowego: Marki, Ząbki, Zielonka, Kobyłka, Aleksandrów, Nieporęt, Radzymin, Marysin, Olesin, Michałów-Grabina, Rembelszczyzna, Kąty Węgierskie, Słupno, Lewandów, Ostródzka, Głębocka, Zdziarska, Kobiałka, Leona Berensona, Ruskowy Bród, Stanisława Chudoby, Skarbka z gór, Tadeusza Kościuszki, Płochocińska, Władysława Bandurskiego, Kroczewska, Wyszkowska, Białołęcka, Marywilska, Józefa Piłsudskiego, Fabryczna, Radzymińska, Jana Kazimierza, Strużańska.


Nowa struktura US od 1 marca 2017

1 marca 2017 r. weszła w życie ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej. Nowa struktura pozwoli lepiej zarządzać skarbówką, ma też poprawić efektywność kontroli podatkowych. Ustawa podważa dwuinstancyjność, bo odwołanie od decyzji naczelnika urzędu celno-skarbowego będzie składać się do tego samego organu.

Kompetencje urzędów skarbowych, celnych i urzędów kontroli skarbowej zostają zebrane w jednej ustawie, choć same procedury kontrolne pozostają raczej niezmienione.

Zmiana struktury skarbówki dla podatników będzie praktycznie nieodczuwalna. W większości przypadków wciąż będą rozliczać się z urzędami skarbowymi. Jedna z istotnych zmian dotyczy odwoływania się od decyzji wydanych przez naczelników urzędów skarbowych. Teraz – w trybie odwołania – formalnie odwołanie ponownie trafi do tego samego organu. Zdaniem ekspertów to wątpliwe konstytucyjnie rozwiązanie, bo narusza dwuinstancyjność postępowania.



michalsierpowski dnia marzec 19 2017 19:45:19 Czytaj więcej · 1 Komentarzy · 11 Czytań · Drukuj
Klasyfikacja środków trwałych 2017.

W Dzienniku Ustaw z dn. 18.11.2016 r. pod poz. 1864 opublikowano rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 3.10.2016 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT). W załączniku zawarto nową „KŚT 2016".

Wprowadzone zmiany dotyczą nowego sposobu klasyfikacji oraz nazewnictwa grup, podgrup i rodzajów, w tym grupy 0, 4 oraz 6.

Rozporządzenie weszło w życie z dniem 1 stycznia 2017 r., ale w sprawach podatkowych (CIT i PIT), ewidencji i sprawozdań, przekazywania danych do 31 grudnia 2017 r. stosuje się dotychczasowe zasady.

michalsierpowski dnia marzec 19 2017 19:40:20 Czytaj więcej · 1 Komentarzy · 12 Czytań · Drukuj
Opłata produktowa

W związku z nowelizacją przepisów o ochronie środowiska, wszyscy przedsiębiorcy którzy produkują/przepakowują i wprowadzają produkt pod własną nazwą lub z logiem na opakowaniu są zobowiązaniu do poinformowania o tym fakcie Urząd Marszałkowski oraz do 31 marca każdego roku, opłacić podatek od ilości opakowań wprowadzonych do obiegu w poprzednim roku kalendarzowym. Więcej informacji można uzyskać w Urzędzie Marszałkowskim.


michalsierpowski dnia marzec 19 2017 19:35:31 Czytaj więcej · 1 Komentarzy · 12 Czytań · Drukuj
W 2017 roku CIT 15%

Od 1 stycznia 2017 r. tzw. mały podatnik i podatnik rozpoczynający prowadzenie działalności gospodarczej będą mogli skorzystać z obniżonej, 15-proc. stawki podatku dochodowego od osób prawnych.

Nowelizacja bez wątpienia odciąży przedsiębiorców, jednak zgodnie z wolą ustawodawcy, nie każdy będzie uprawniony do skorzystania z jej dobrodziejstw.

Ustawa zmieniająca wskazuje krąg podmiotów uprawnionych do skorzystania z 15-proc. stawki CIT, ograniczając go do:

- przedsiębiorców posiadających status tzw. małego podatnika CIT oraz
- podatników CIT rozpoczynających dopiero działalność gospodarczą.


michalsierpowski dnia luty 27 2017 22:38:46 Czytaj więcej · 1 Komentarzy · 31 Czytań · Drukuj
25-termin zwrotu VAT - ograniczenia w roku 2017

W ślad za nowelizacją ustawy o VAT, począwszy od 2017 roku procedura zwrotu podatku VAT w terminie 25 dni będzie bardzo ograniczona i będzie możliwa jedynie w sytuacji gdy:

– wynikające z faktur należności zostaną zapłacone za pomocą rachunku bankowego podatnika lub rachunku podatnika w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej (SKOK), a podatnik przedstawi dokumenty potwierdzające zapłatę;

– całkowita kwota należności wynikających z pozostałych faktur nie przekracza 15 tys. zł;

– dany podatnik przez kolejne dwa poprzednie lata był zarejestrowany jako podatnik VAT czynny, składał deklaracje i w terminie rozliczał podatki.


michalsierpowski dnia luty 26 2017 18:31:24 Czytaj więcej · 1 Komentarzy · 31 Czytań · Drukuj
Artykuły spożywcze kosztem uzyskania przychodu

W interpretacji Ministra Finansów (takie samo stanowisko prezentują obecnie organy podatkowe) art.16 ust.1 pkt 28 ustawy o PDOP mówi, że wydatki na nabycie napojów, drobnych przekąsek i posiłków (catering) spożywanych w trakcie spotkań z kontrahentami w siedzibie spółki oraz produktów spożywczych udostępnianych w formie poczęstunku np uczestnikom targów na stoisku firmowym powinny być zaliczane do kosztów uzyskania przychodów. Jest to działanie o charakterze marketingowym mające na celu zwiększenie atrakcyjności i przyciągnięcie potencjalnych klientów.

Reasumując, są to działania mające związek z prowadzoną działalnością gospodarczą, ukierunkowane (pośrednio) na osiągnięcie przychodów.


michalsierpowski dnia luty 26 2017 18:13:28 Czytaj więcej · 1 Komentarzy · 31 Czytań · Drukuj
Kserokopie i skany dokumentów w roku 2017

Zgodnie z przyjętą praktyką, podstawą ujęcia wydatku w kosztach uzyskania przychodów jest dokument, który może zostać uznany za dowód księgowy na gruncie przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych. Interpretując art. 180 $ 1 Ordynacji podatkowej jako dowód należy dopuścić wszystko, co może przyczynić się do wyjaśnienia sprawy, a nie jest sprzeczne z prawem.

Uznanie kserokopii (skanów, faksów) za dowody stanowiące podstawę ujęcia wydatków w księgach rachunkowych pozwala na zaliczenie tych wydatków do kosztów uzyskania przychodów.



michalsierpowski dnia luty 26 2017 16:58:25 Czytaj więcej · 1 Komentarzy · 29 Czytań · Drukuj
Ograniczenia w kwartalnym rozliczaniu podatku VAT

Począwszy od rozliczenia za styczeń 2017 r., prawo do rozliczenia kwartalnego VAT będą mieli tylko mali podatnicy.

Niestety nie są to wszystkie ograniczenia. Zgodnie z art. 99 ust. 3a Ustawy o VAT, nie rozliczą się kwartalnie z VAT:

- mali podatnicy nowo-powstali (12 m-cy od momentu rejestracji w urzędzie skarbowym),

- podatnicy, którzy dokonali w danym kwartale lub w poprzedzających go 4 kwartałach dostawy towarów tzw wrażliwych (zał. nr 13 do ustawy o VAT).


michalsierpowski dnia luty 25 2017 20:33:17 Czytaj więcej · 1 Komentarzy · 29 Czytań · Drukuj
Nowy limit płatności gotówkowych w transakcjach z podmiotem zagranicznym 2017

Zgodnie z art. 22 Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, od 1 stycznia 2017 r płatności w kontaktach zagranicznych powinny odbywać się za pośrednictwem rachunku płatniczego, jeśli:

- stroną transakcji jest inny przedsiębiorca,

- jednorazowa wartość transakcji przekracza 15.000 zł.

Z punktu widzenia bezpieczeństwa jest to z pewnością słuszne, ponieważ zwiększa kontrolę operacji międzynarodowych i ułatwia sytuację w kwestiach spornych.


michalsierpowski dnia luty 25 2017 19:53:58 Czytaj więcej · 1 Komentarzy · 30 Czytań · Drukuj
Wynagrodzenia - rok 2017

Od dnia 1 stycznia 2017 r. minimalne wynagrodzenie zostało ustalone w wysokości 2.000 zł (&1 rozporządzenia RM a dnia 9 września 2016 r.). Zmiana wystąpiła również w wysokości wynagrodzenia za pracę w przypadku umów zleceń oraz umów o świadczenie usług, które nie może być niższe niż 13 zł za godzinę.

Kwota wolna wzrosła do 6.600 zł, ale tylko dla najbiedniejszych. Podatnik o dochodzie od 11 000 zł do 85 528 zł w skali roku będzie opodatkowany na dotychczasowych zasadach. Po przekroczeniu dochodu 85 528 zł kwota wolna zacznie maleć, a zarabiający powyżej 127.000 zł (co stanowi miesięcznie 10.583 zł) w ogóle nie skorzystają z kwoty wolnej.


michalsierpowski dnia luty 25 2017 19:45:19 Czytaj więcej · 0 Komentarzy · 31 Czytań · Drukuj
Amortyzacja w 2017 roku

Zgodnie z art. 16 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, od początku roku 2017 przysługuje nowy limit jednorazowych odpisów amortyzacyjnych i ulepszeń środków trwałych. Wynosi on w 2017 roku 215.000 zł, a dla ulepszeń - 3.500 zł. Wybór częstotliwości dokonywania odpisów amortyzacyjnych wynika z decyzji podatnika obowiązującej co najmniej rok podatkowy.

Stawki te mogą być obniżane lub podwyższane w okresie amortyzacji środka trwałego. Obniżenie powinno nastąpić nie później niż w momencie dokonania pierwszego w danym roku odpisu. Można ją w późniejszym okresie przywrócić do stawki pierwotnej (nie powinna jednak przekraczać stawki z Wykazu rocznych stawek amortyzacyjnych).


michalsierpowski dnia luty 25 2017 19:32:47 Czytaj więcej · 1 Komentarzy · 30 Czytań · Drukuj
Strona 1 z 36 1 2 3 4 > >>
Rzetelna Firma
Made with GlitterPhoto.net
Certyfikat Profiniks
GlitterPhoto
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

ElaS
17/11/2015 19:26
bardzo dużo wiedzy, na topie

Gosiak
15/09/2015 22:56
o fajne biuro, solidne

Projekty Finanse i Księgowość PROFINIKS Michał Sierpowski

ul. Kąty Grodziskie 111/8D, 03-289 Warszawa (Białołęka)

tel: 604-109-906; (22) 675-12-95

profiniks@gmail.com


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie